torsdag 5 juli 2007

Snart riktig sommar och vila

Än har allt politiskt arbete inte klingat av. Nästa vecka ska jag vara på Gotland under onsdagen och torsdagen. Under onsdagen ska jag representera moderaterna i paneldebatten om könsneutrala äktenskap och under torsdagen är det moderaternas dag i Almedalen, med bland annat ekonomiskt-politiskt seminarium. Jag har också åtagit mig att tala inför en större grupp människor i Botkyrka kommun söndagen den 15 juli.

I dag har jag lagt sista handen vid ett sommarbrev som skall ut till alla medlemmar i moderaterna i Huddinge. Jag har också - i egenskap av nybliven sammankallande i samrådsgruppen för de moderata nämndemännen i Stockholms stad och län - börjat fundera på aktiviteter för den gruppen. Det lutar åt att det får börja med en introduktion på samma sätt som jag har haft för de moderata nämndemännen från Huddinge. En aktivitet som - glädjande nog - fick i det närmaste full uppslutning.

Jag har varit hemma i dag och i går, men i morgon ska vi åter ut till vår ö där vi tillbringar så mycket tid vi kan. Här nedan finns en riktigt fin sommarbild därifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar